سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و راه اندازی ویپ و خدمات ویپ

خرید و فروش دکل مهاری چگونه است

    نظر

?

دکل مهاری نوعی دکل مخابراتی است که بدلیل سبکی، نوع اجرا و هزینه های پایین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ساختار این دکل ها عمودی، باریک و بلند می باشد، این دکل ها به راحتی وزن خود را تحمل می کنند و برای تحمل نیروهای برشی توسط سیم های مهاری به زمین متصل می شوند.

دکل های مهاری

کابل های مهاری متصل به دکل، از دکل در برابر نیروهای جانبی محافظت می کنند. دکل های مهاری به صورت سه پایه و چهارپایه ساخته می شوند مزایای دکل مهاری عبارتند از:

·        هزینه های مربوط به ساخت اجرا و نصب آن مناسب است.

·        معمولا دکل ها به صورتی ساخته می شوند که به راحتی بتوان ارتفاع آن را افزایش یا کاهش داد.

·        به دلیل مقاومت بالای دکل و وزن پایین آن کاربرد آن ها در قسمت های مختلف ساختمان مقرون به صرفه است

·        نصب دکل ها بسیار آسان است

·        میزان فضایی که دکل ها به خود اختصاص می دهند بسیار کم است

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%DB%8C/

برخی از دکل ها به صورت گالوانیزه و برخی بدون گالوانیزه به فروش می رسند، دکل ها را پس از آماده سازی به صورت سکشن های جدا از هم داخل استخر گالوانیزه می ریزند، قیمت دکل های گالوانیزه بر اساس میلگرد، لوله و گالوانیزه مورد استفاده محاسبه می شود و اینکه قیمت دکل هایی که فرایند گالوانیزاسیون روی آنها انجام نشده است بسیار ارزان تر از دکل های گالوانیزه است.

خرید دکل های مهاری?

خرید و فروش دکل مهاری

گاهی اوقات بنا به درخواست مشتری دکل های مهاری را بعد از فرآیند گالوانیزه به وسیله ی دستی رنگ آمیزی می کنند، در این مرحله قیمت دکل ها علاوه بر اجزای تشکیل دهنده دکل و عملیات گالوانیزه براساس رنگ مصرفی نیز محاسبه می شوند. گاهی خریدار بنا به هر دلیلی دکل مورد نیاز خود را بدون متعلقات سفارش می دهد در این صورت هزینه ها کاهش پیدا می کند زیرا هزینه ی متعلقات دکل جداگانه محاسبه می شود. دکل ها بر اساس متراژ مهار قیمت گذاری می شوند در ادامه ی خرید دکل های مهاری محاسبه ی چاه ارت را باید در نظر بگیرید.هزینه های ساخت چاه ارت و متعلقات آن بسیار حائز اهمیت است. و در مبلغ کل خرید دکل مهاری محاسبه می شود.

?