سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و راه اندازی ویپ و خدمات ویپ

جنس انواع دکل دوربین مداربسته

    نظر

دکل دوربین مداربسته یکی از پرکاربردترین و بی نظیرترین سازه ها و تجهیزات مورد استفاده می باشد که شما می توانید امروزه تنوع بسیار بالایی از این تجهیزات را در بسیاری از ویترین فروشگاه ها مشاهده کرده و با توجه به نیاز خود، سفارشتان را ثبت کرده و دکل دوربین مورد نظرتان را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

دکل دوربین مداربسته

آیا شما نیز به دنبال خرید و استفاده از دکل دوربین مداربسته هستید؟

دکل ها یکی از مهمترین و پرکاربردترین تجهیزات و سازه هایی می باشد که امروزه در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته و توسط بسیاری از شرکت ها داخلی و خارجی نیز طراحی و تولید می شود. از دکل های تولید شده برای نگهداری برخی از تجهیزات از جمله دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرد که این امر می تواند دسترسی به دوربین ها را کاهش داده و برد دید را نیز افزایش دهد. استفاده از دکل های تولید شده برای نصب دوربین مدار بسته یکی از مهمترین کاربردهای این سازه می باشد که شما می توانید در بسیاری از خیابان ها و اتوبان ها شاهد استفاده از دکل دوربین مداربسته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد انواع و قیمت دکل دوربین مداربسته توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

 

http://aytaak.ir/%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%88%DB%8C%DB%8C/%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87/

 

 

جنس دکل  پایه دوربین

یکی از مهمترین موضوعاتی که در مورد دکل دوربین مداربسته وجود دارد، جنس این سازه می باشد. در ساخت این تجهیزات از آلیاژهای بسیار مختلف از جمله آهن استفاده می شود که البته با توجه به علاقه و جایی که قرار است نصب شود، از آلیاژهای آلومینیومی نیز استفاده می کنند. توجه داشته باشید که استفاده از دکل های آهنی در شرایط آب و هوای مرطوب بی شک مناسب تر نخواهد بود چرا که مقاومت بالایی را تحت شرایط مرطوب نخواهند داشت. شما نیز می توانید با توجه به محل نصب، شرایط جغرافیایی و بودجه مورد نیاز خود به راحتی یکی از آلیاژهای مذکور را انتخاب کرده و آن را سفارش دهید. استفاده از روکش های گالوانیزه شده نیز از دیگر مهمترین موضوعاتی می باشد که در ساخت و ساز این تجهیزات آن را مورد توجه قرار می دهند. شما می توانید نمونه های بسیار مختلف از دکل دوربین مداربسته را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود مورد مشاهده قرار داده و یکی از بهترین آنها را تهیه و خریداری کنید.

 

انواع دکل های دوربین مداربسته

امروزه شما می توانید نمونه ها و انواع بسیار متنوعی را از دکل های دوربین نظارتی مورد مشاهده قرار دهید که از مهمترین انواع این دکل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-         دکل های مکعبی: دکل های مکعبی از هزینه های ساخت بسیار کمتری برخوردار بوده و معمول به شکل ال و تی انگلیسی طراحی می شوند و می توان آن را تا ارتفاع 6 متر نیز ساخت.

-         دکل های لوله ای: این دکل ها معمولا از آهن گالوانیزه شده تهیه شده و از ساده ترین انواع دکل های دوربین مداربسته به شمار می آید. مقاومت این مدل از دکل ها در برابر انواع فشارها بسیار بالاتر از دکل ها مکعبی می باشد.

-         دکل چند وجهی: از دیگر انواع دکل های پایه دوربین نظارتی می باشد که معمولا دارای قاعده 6 یا 8 وجهی می باشد و هزینه های ساخت این دکل در مقایسه با دیگر انواع دکل ها بسیار بیشتر می باشد.

 

اگر قصد خرید دکل دوربین مداربسته دارید میتوانید از سایت فنی و مهندسی آی تک اقدام کنید

قیمت دکل های دوربین مداربسته

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بهترین انواع دکل دوربین مدار بسته را تهیه و خریداری کنید می توانید قبل از هر اقدامی در مورد قیمت دکل دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به خرید این سازه داشته باشید. قیمت این دکل ها با توجه به انواع و جنس آن مشخص می شود که شما نیز می توانید از همین وب سایت پیش روی خود اقدام به کسب اطلاعات در این زمینه داشته باشید.